ח"כ מאיר פרוש חושף: מצע הדיור של יהדות התורה

איתי גדסי 1 Comment on ח"כ מאיר פרוש חושף: מצע הדיור של יהדות התורה

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מאיר פרוש חושף את שבעת הצעדים הראשונים שהמפלגה תעשה לשינוי המצב ותפרון המצוקה הקשה של הציבור החרדי בהשגת קורת גג מכובדת למחייה במחיר סביר | צפו בסרטון

מאיר פרוש צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת החירות הקרבות ובאות, יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מאיר פרוש חושף בסרטון מיוחד את שבעת הצעדים הראשונים שהמפלגה תעשה לשינוי המצב ותפרון המצוקה הקשה של הציבור החרדי בהשגת קורת גג מכובדת למחייה במחיר סביר.

1. הקמת קבינט הדיור
2. מתן היתר לפיצול דירות גדולות
3. הרחבת זכאות מחיר למשתכן לזוגות מאורסים
4. ערבות מדינה ל–90 אחוזי מימון ברכישת דירה ראשונה
5. הקלה בחישוב היכולת להחזר משכנתא ברכישת דירה ראשונה
6. החזרת העיר שפיר לציבור החרדי
7. בנייה לחרדים בפריפריה וביהודה ושומרון

צפו בסרטון:

video
play-sharp-fill

במפלגה מתחייבים לדרוש את שבעת הצעדים האלה במסגרת המשא ומתן הקואליציוני ולעמוד על קיומם מיד לאחר הקמת הממשלה. פרוש מסביר כי ביישום שבעת הצעדים הללו, ניתן יהיה לקדם בניית עשרות אלפי יחידות דיור לציבור החרדי בטווח הקרוב, ומאות אלפי יח"ד בטווח הרחוק.

על היוזמה להכרה בפיצול דירות גדולות אומר פורש כי "משרד הפנים יגבש בתיאום עם הרשויות המקומיות מסלול מהיר לפיצול דירות גדולות והכשרה רטרואקטיבית של דירות שפוצלו, ככלי להגדלת היצע הדירות והגדלת האפשרויות העומדות בפני זוגות צעירים לרכישת דירה".

לגבי המשכנתאות אומר פרוש כי ידרוש החלטת ממשלה על מתן ערבות מדינה למשכנתאות לרכישת דירה ראשונה, שתאפשר מימון בשיעור של 90 אחוז משווי הדירה ותאפשר לזוגות צעירים ולמחוסרי דיור בעלי הון עצמי נמוך לרכוש דירה בתנאים סבירים וללא הלוואות משלימות.

פרוש: "אחרי שנה וחצי של ממשלה שעשתה ככל העולה על רוחה, כולל גזילת התפרון המינימלי והראשוני לציבור שלנו בשפיר, נפסיק להתנצל. למדנו את הלקח, הפעם נעמוד על שלנו עד קוצו של יוד. בלי מימוש התוכנית הזו, שהיא חובה בסיסית כלפי הילדים שלנו, שלא ידברו איתנו על קואליציה".

הסרטון מתפרסם כחלק מ'קמפיין חברי הכנסת' של אגודת ישראל, במסגרתו כל אחד יציג שבעה צעדים ראשונים ומיידים בהן ינקטו מיד בכניסה לקואליציה לפתרון מצוקות הציבור החרדי בנושא יוקר המחיה, דיור, חינוך, תחבורה ועוד.

כדי להנגיש אתה המצע גם לבוחרים ללא גישה לרשת, במסגרת הקמפיין פורסמה היום מודעה בה יו"ר סיעה מאיר פרוש מזמין את הציבור להתקשר למספר סלולרי אישי ולשמוע את הצעדים הראשונים שינקטו ביהדות התורה בכדי להילחם במצוקת הדיור.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איך הם לא מתביישים לשקר
    הם היו 15 שנים בממשלה ולא עשו כלום